annesi_ seyma-coskun-35 zaten bütün gün evdeyim hareket yok bide yürüyüş yapmazsam çatlarım heralde ya çok şükür iyim ben ama şu şişkinlik olayı olmasa iyim ya nefes darlığı oluyo onunla beraber mahfediyo beni bu ya çok zorlanıyorum artık geçsin istiyorum bu durum
Sevilss Kaderyas001 bendede oldu 2 gündür hastanede yatıyorum bence doktora git önemsemedim yalancıdır falan diye senin haftan daha geri ben 35 küsür haftadayım ayrıca ayakta durma yürüme bunlar tetikler ve kendine msj yapma karnını falan ovalama yani. En kısa sürede Dr unla görüş
Kaderyas001 Sevilss Perşembe günü randevum var gittiğimde konuşacağım doktorumla bu konu hakkında teşekkür ederim
incisu Bende 26 haftalığım karnım belim ara ara ağrıyor 3 te randevum var ama ben 3 e kadar beklemeyi düşünmüyorum şimdi gideceğim hastaneye inş bişey yoktur
Kaderyas001 seyma-coskun-35 geçmiş olsun canım bende Perşembe günü randevum var o zaman sorucam niye böyle oluyor diye
Kaderyas001 seyma-coskun-35 canım bir tane 3 yaşında oğlum var keşke rahat rahat oturup dinleme bilsem ama işte çocuk olunca olamıyor maalesef yine de dikkat etmeye dinlenmeye çalışıyorum teşekkür ederim
Kelebekkannesi Kaderyas001 aslıdna kendiniz geçtiğini söylemişsiniz . Yani geçiyorsa düzenli deilse yalancı sancıdır ve zaten bu haftadan sonra başlıyor bunlar 😒
Kaderyas001 prensesannesiiiii öyle birşey var mı ya ilk defa duydum şuan çok şaşırdım peki çocuktaki sancı neden oluyormuş
Papatyamevsimi-89 Kaderyas001 kasilmayi nasıl anlıyorsun??Ben de 28+3 oldum da karnim surekli sertlesiyor toplanıyor o mu kasılma oluyor canim
Kaderyas001 Papatyamevsimi-89 evet canım karnım top gibi olup sertleşiyor hafif rahatsız edici bir durum oluyor
Faridam Papatyamevsimi-89 bendedd oluyor 27 haftadayim gunde kaç defa oluyor ? Karin sertleşiyor belime ağri vuruyor canimi sıkmaya başladi
Faridam Kaderyas001 vallah 27 haftaya giricem benimde kasilmalarim başladi 2 gundur karnim serleşiyor doktor randevusu aldim bakalim korkmaya başladim bende erken dogum riskim var 2ci sezeryan o yuzden .
Faridam Papatyamevsimi-89 evet sag tarafda canim bazen karnimin ortasi evde bebeğimede bakiyorum yoruluyorum stres falan derken ondan ola bilir riskli hamilelik geçiriyorum doktor yatmamo soyledi malesef yatmiyorum tekim bebeğime bakiyorum 😪
Papatyamevsimi-89 Faridam benim de gün içinde ara ara oluyor da ben cocuk poposunu falan dayıyor diye düşünmüştüm takmıyordum..Bazen.karnim ssrtlesiyor bazen karnim iniyor