Likapaa Hayır vurulmadım, dogumdan sonra vurcaktı negatif olunca gerek kalmadı bende endiselenmistim .Normalde 28 ci haftada vuruluyolardı ama benim dr bu sekilde yapıyomus.İki sekildede oluyo dedi ve ben ona güvenip olmadım bebeginiz pozitif olursa sizede 72 saat icinde igneyi vuruyolar.