Raziyetes olmuyor merak etmeyin 😊 zaten sorun olacak olsa doktor böyle bir şey teklif etmez. Ben 6. Ve 7.haftalarda kontrole gittiğimde karından görünmeyince vajinal olarak bakmıştı. Kalp atışını bile öyle duyduk hatta. 10.haftadan sonra karından bakmaya başladı doktorum. Şu an 16.haftadayız ve gayet iyi durumda bebiş şükür ki 😊