Raziyetes bende çok zayıfım banada aynısını dedi doktorum ama değerlerime göre geç döllenme olduğu için alttan bakmaya gerek yok haftaya gösterir demişti çok şükür 7+2 de kalp atışını bile gördük, 8 +2 de net duyduk atışları
çok dikkatli ol bu haftalarda dinlenmeye özen göster ağır asla kaldırma ben biraz önemsemedim sanırım kese etrafımda kanama oluştu çok şükür ilaçla geçti ama siz kıymetini bilin 🥰💖