gizemka benim ilk başlarda sağlık ocağındaki aile hekimim ilgileniyordu, hamile kalınca kadin doktorum ayarladi ilacımı bi tik yükseltti, sonra ona ragmen kan tahlilinde bi tık yüksek çıkınca nolur nolmaz diye endokrinolojiye yonlendirmisti.. Sen normal dahiliye ye bence baktir galiba hamilelikde 2,5 gecmemesi lazimdi onlar ona göre söylerler simdi yanlis bilgi vermek istemem 2nin altindaysa ayni dozda devam edersin zaten…