Happyfoods niyeyse bn düşük oldugunu sanmıyom sizi tanımıyorum ama hissim o yönde 😌 ben bi defa düşük yaşadım hiç kanamam vs yktu ama kalbi durmus gecenlerdede aşırı yoğun kanama yaşadım kesin düştü diyerek gittm bişi olmamıs yani Rabbim büyüktür dua edin en kısa zamandada doktora gidin yerleşme kanamasıdır buyuk ihtimal kimyasal gebelik geçirmiş olsanız bile adet olursunuz devam eder kanamanız öle bişi de yok