Ley-24 Halimeb ayy evet çok özür dilerim sizi üzdüysem o zaman hic korkmayın benimde hep kanamali oldu gebeligim 20. Haftaya geldik 16 dan sonra çok şükür birdaha olmadı kanamam
Marsis Halimeb canım bence gayet iyi artmış korkma hiç bişey olmaz kaç haftalık bilmiyorum ama bu ilişki yaşadın mı ya da ağır felan kaldirdin mi bunlardan da olabilir normal değerin gayet güzel
Ley-24 Halimeb çok haklısın ama gayet güzel değerin yerleşme kanamasidir .. illaki her kanama kötü değil rahat ol 🤗 senden güzel haberler bekliyoruz
Omerin-annesi Halimeb 5 haftalıkken bende de olmuştu hemen acile gitmiştim dusuk tehlikenin var demişti doktor igne yaptılar ilaclarim vardı zaten eve geldikten sonra hep dinlendim gerekmedikçe kalkmadım
Happyfoods Bende de yaklaşık 2 gün önce oldu henüz doktora gitmedik 4 haftalık hamileymişim kan testi vererek öğrendik ama şuan çok korkuyorum ilk hamileliğim 8 aydır da uğraşıyoruz bana dua eder misiniz 🙏