Uyumsuzzz 38+5 yürüyemeyen var mı benim gibi 😃 penguenden hallice yürüyorum son zamanlarda yürüyüş yapmak lazım kara kara düşünüyorum nasıl yürüyeceğim diye
Hatice_ee Uyumsuzzz 40+1oldum yuruyunce karnim sertlesiyooo adet agrisi gibi agrim oluyo agaya kalkimcada cok zorlaniyorum acaba dogum yakin mi onuda anlamiyorum🤷♀️
eliffkrts Uyumsuzzz 38+2 bende 30dan sonra yatmaya alışmış vücut yürüyünce şoka giriyo penguen gibi adım adım gidiyorum 🤣
ikiprensesannesii Uyumsuzzz 30+4 haftalgz yoluma gdemiyorm resmen nefes nefese kaliyorm hemde karnim.cok sertlesyo baski hissedyorm 🤦♀️
eliffkrts Hatice_ee ay benimde öyle ama zorluyorum kendimi açılsın bacaklar diye dinlene dinlene devam ediyorum sonra nasıl attığımı bilmiyorum kendimi koltuğa yatağa
Ouzc ikiprensesannesii ben de 30. Haftadayım kendimi yalnız sanıyordum bu haftada herkes hala normal bi ben bu kadar ağırlaştın zorlanıyorum sanıyordum.
Hatice_ee Uyumsuzzz bana da oylr geliyo ama hastaneye gittigimde sanci fakan cikmiyo o yuzfen gitmiyorum
annesi_ 30 hafta olucam 2 gün sonra valla bu aralar bayağı ağırlaştığımı hissediyorum karın kasılmalarımı desem sertleşmemi desem aşağı baskı mı desem varda var ama henüz ağrım sızım yok çok şükür böyle gitsem yine iyi inşallah 🤲🏻🤲🏻
ikiprensesannesii Ouzc her gebelik farkli ben ilk gebeligimde cok rahttim ya bu 2. Gebeligim ama Allah ne verdiyse yasiyorum 😂 saglicakla gelsin miniklerimzde hepsi unutulur
Zeyfey20 Bende 30hafta. 5günlük yürmekete zorluk çekiyorum ama kalçamdan dolayı tobarlayarak yürüyorum ağrıyor
Zeyfey20 Uyumsuzzz hayır kullanmıyorum kime sorsam normal diyor bebek ağrılaştıkça belli yerlere ağrı yapıyor dedi bazen kalçam ağrıyor bazen duruyor sırtıma ağrı vuruyor