Ben ılk bebısımi devlette yaptım. Devlet hastanesınde bana sancım olmadıgı surece catı muanesı yapmadılar. 39 haftalıktım doktorum bebegımın kılolu oldunu ve baş cevresının genıs oldunu soyledı. Bebegım 4 kg dedı normal dogum zor olur dedı ve sezeryana aldı 🤷♀️ ama benm bebısım 3500 dogdu ultrason kılo konusunda yanıltıyor🤷♀️ hatta hemsıreler ebeler normal dogum yapabilirmısın bosuna sezeryan oldun dedıler ama doktorum oyle uygun gordu