Selamun aleyküm hanımlar. 32+1 olduk oğluşumla. Son 1 aya kadar kontrollerime hep özelde gittim. Ama şuan durumumuz özelde doğum yapmaya pek müsait değil. Devletten çok tavsiye edilen bi doktora randevu aldım muayene olmak için. Ona da danışıcam zaten ama önden belki bilginiz vardır diye sormak istedim. Normal doğumdan korkum yok çok şükür ilk olmasına rağmen. Fakat özelde doktorum bebeğin haftasına göre 2 hafta önde dedi. Alttan muayene ettiği sırada çatın da pek müsait değil gibi, tecrübelerime dayanarak ya kesili bi şekilde normal doğumun olur, ya da açılman olmaz ve sezeryana alınırsın dedi. Devlette biliyorsunuz ki önce normal doğum deneniyor. En istemediğim şey saatlerce sancı çekip en son sezeryana alınmak. Ya da çok dikişli bi şekilde normal doğum yapmak. Alttan dikiş olayından çok korkuyorum. Devlette ne gibi durumlarda direk sezeryan deniyor bilgisi olan var mı? Mesela görümceme bebeğin iri, normal doğum riskli olur deyip direk sezeryan randevusu vermişler. Bunun gibi ne sebepler var başka? Aranızda devlette sezeryan olan varsa özellikle onlar yazarsa çok sevinirim. Zaman yaklaştıkça stres arttı 🙈