Gulsah1616 Esrasaglik 31+5. İnşallah ya 🙏☺️ İki gün sonra kontrolüm var 32 de çatı muayenesi yaparlar mı yoksa 36 da mı yaparlar ?
Esrasaglik Gulsah1616 yaa benimde ikinci gebeliğim 31 e girdim bugün aynıyız hemen hemen 🥰 ama 32 de çatı muayenesi için erken 37 de felan genelde yapılıyor belki doktorun nst ister benim ilk gebeliğimde 32 den sonra her kontrolümde istiyordu doktor
Ozlem2206 Gulsah1616 bende epidural istiyordum lakin 1 dozunun 2500 tl olduğunu duyana kadar ağrıyı kesmezse iki ve üçüncü dozlarda vuruluyormuş aslanlar gibi çekerim daha iyi😂
Gulsah1616 Ozlem2206 daha neler 🙄 benim hastanem 850 dedi ama öğretmen indirimi dahil mi bilmiyorum. Siz hangi şehirdesiniz de bu kadar pahalı çok şaşırdım 😧
Ozlem2206 Gulsah1616 ben denizlide yaşıyorum bi arkadaşım daha yeni doğum yaptı özelde o söyledi 10.000 tl ödeyip çıkmışlar fakat ben o hastaneye gitmiyorum lakin sizin söylediğiniz fiyatta pahalı bence 🥺