Kızlar bu iğnenin etkisinin çabuk geçtiği ve bu yüzden de işe yaramadığı söyleniyor. Epidural doğum yapanlar; etkisi nasıldı, ne kadar saat sürdü ve ne zaman vurmaya karar veriyorlar ? Yani sancıyı tam çektikten sonra mı vuruyorlar ? Ayrıca yan etkileri oldu mu? Bilenler bilgi verebilir mi 🙏☺️