denizdalgasi1 Çok var aslında 42 ve 43te doğuran 😂😂
Normal yani
Hatta benim oğlan daha duracaktı bekleseydim. Açılmam yoktu önce fitil verildi etki etmedi daha sonra suni verildi. Bebek yorulduğu için kalp atışı düşünce acil sezaryene alındım. Hatta doktorum çok şaşırmıştı sanki hiç hamile değilsin gibi yumuşama bile yokmuş yani açılma mı o da ne 😂😂
Her gün çektiğim sancılar da cabasıydı. Sezaryen olacağımı bilsem 37. Haftada olurdum 😂
Üstelik evimi her gün dip köşe temizler, her gün düzenli platesimi yapar, merdiven içip çıkar ve üstüne üstlük dik yokuşları her gün bi kaç defa inip çıkardım. Hepsi yalanmış ya boş yere kendimi de yormuşum. 😂
O kadar temizlik yapardım ki evde temizlenecek yer kalmayınca öylesine bi bez vururdum hiç oturmadım sadece yemek yerken otururdum