Ars_mm valla doktoruna göre ben ilk muayenem de anti rubella yani kızamıkçık değerim çıkmıştı avidite die bi test yapılacaktı ben hastane değiştirip oraya gittim daha iyi die orda bana daha avidite çıkmadan bebegin engelli olur aldır dediler doktoruna bağlı sanırım ama normal de infertilite ye falan gidince gayet iyi bakiyolardi sonra zübeyda hanıma başladım