3 hafta önce sezaryen doğum yaptım. Doktorundan, hemşiresine, stajyerlerden sekreterlerine, güvenlik görevlilerinden tüm personellerine kadar acayip ilgili ve kibarlar. Devlette doğum yapmaktan çekiniyordum gözümü çok korkutmuşlardı ama şehir hastanesi gerçekten özel gibi. Ben tek kişilik odadaydım 2 gün doğumdan sonra kaldım. Bebeklerim küvözdeydi sonra anne bebek uyum servisinde 3 gün kaldık hiç bir sorun yaşamadım. Daha öncesinde koruda doğumum olmuştu inanın orayı hiç aratmıyor. Yanımda annem refakatçiydi o bile çok beğendi aynı medicana gibi diyor 😀