Terspektif canım ben yüksek riskli gebeyim eşim polis benimde burda bölge hastanesinde detaylıda açılmam olduğu rahim kısalığı vr hunileşme olduğu doğumun heran başlayacağı acil ameliyat olmam söylendi , ercan kayacan kliniğine batmandaki tek perinotoloji uzmanı getirmiş hemen arayı gittik muayene ücreti biraz yüksek ama şükür ameliyat gerek olmadığı söylendi çok güzel inceledi hatta down sendrom riski yüksek çıkmıştı ben bi olgu görmüyorım burun kemiği filan oluşmış dedi tavsiye ederim