FatmaNur_ kirpapatyasiii bnde de var ikindiden beri ağrı. Çocuk sürekli toplanıp gevsiyor. Katnimdaki sancı belimin ağrısına karışıyor sanki. Kimseyi telaslandirmak da istemiyorum. 😔😔😔 iyice korkmaya başladım doğumdan yaa
kirpapatyasiii FatmaNur_ gece bi haller oluyor miniklere 🙈 bende çok sikintiliyidim aha geliyor dedim ama yok 🙈🙈 Rabbım vaktinde sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤗
AhahHbzhz Damlaaan 35+5 te doğdu suyum siziyodu ve son kontrolde iyice azaldı o gun sezeryana alındım hemen normalde sezeryan günüm 11 ekimde 20 eylülde geldi paşam normal doğum zamanı 20 ekimde 1 ay erken davrandı
Damlaaan Ay bende haftaya kontrole gideceğim 37 haftanın içinde pek hastaneye giden birimde değilim erken gelmesini çok istiyorum
Mustafayigitinanesii Damlaaan ilk oğlum 43 haftada suni sanciyla doğdu şimdi ikinci oğlumu bekliyorum 35 haftalık olduk daha bişey yok bakalım ne zaman gelcek 🙂