kirpapatyasiii FatmaNur_ hiç belirti falan yoktu sadece hafif bel ağrısı vardı gece uyumayınca sabah kontrole gittim 1 cm gibi açılma vardı birde ateşim yüksek bebeğin nabzı da yüksek olunca doğum oldu 🤗
Zumrutclml 39+6 dayım hiçbir şikayetim yok ve kızım gelmek istemiyor🤷🏽♀️ Napıcam konusunda hiçbir fikrim yok sadece sık sık tuvalete çıkıyorum o kadar
-momymomy3 Damlaaan ilk hamilelikte 39+5 haftalıkken suyum bitmişti ve açılma olmayınca daha fazla bekleyemedik sezeryan oldu, ikinci hamilelikte planlı sezeryan 39+1 haftalıkken
FatmaNur_ kirpapatyasiii bnde de var ikindiden beri ağrı. Çocuk sürekli toplanıp gevsiyor. Katnimdaki sancı belimin ağrısına karışıyor sanki. Kimseyi telaslandirmak da istemiyorum. 😔😔😔 iyice korkmaya başladım doğumdan yaa