Baharozdemir Ben de akşam yemeği olarak yedim ve hiç de kalbimi bozmadım, evde tertemiz yapılıyor nihayetinde , 23 hf bu arada
FundaCeylan supermommm benim de haftam aynı ve ben bu zamana kadar bilmiyodum bile yenilmemesi gerektiğini şimdiye kadar her canım çektiğinde yedim yani ayda 1 3 haftada bir falan. Senin açtığın postta öğrendim yenilmemesi gerektiğini. Bugün kontrole gidersen lütfen benim için de sorar mısın rica etsem 🙏bebekte doğum kusuru yada doğum lekesi falan olur mu?
supermommm FundaCeylan canım sordum da aşırı olmadığı sürece Bi sorun olmaz dedi yararlı bişey o leke konusunda da büyüklerimiz yerken Bi yerini kaşırsan eğer orda ciğer lekesi olur derler ama doktor İnternete takılma boşver dedi
begonvilko supermommm canım ben yenmedigini bilmeden 4 ve 5.haftalarımda iki kez yemiştim. Daha sonra doktorum ciğer yasak deyince panik oldum hatta ama çok şükür şimdilik bir sıkıntı yok. 9.haftamdayim. Artık bir kereden bir şey olmaz diyeceğiz ne yapalım 😂 içini ferah tut 🌸
Ozlemust supermommm 8n9 şiş değilse birşey olmaz 2 şiş ye her gün yemiyorsun nasıl olsa demişti ki yedim çok şükür bişe yok doğdu benim bebeğim
Mucizem80 supermommm canım iyi piştikten sonra hiç bir sakıncası yok üstelik demir icinde çok faydalı ben 35 haftaligim bu zamana kadar da yedim ay da 1 filan kan değerim düştü iyice dahiliye uzmanı iyi pişmiş olduktan sonra haftada 2 kez bile yiyebilirsin hurafelere takılma dedi korkma birşey olmaz Allah in izniyle
GizMeh Bu hurafe değil pişse de pişmese de ciğee yemek yasak ben çok severim ve 7 buçuk aydır ağzıma sürmüyorum doktor asla yeme dedi. İçindeki A vitamini çok fazlaymış doğum kusurlarına yol açıyormuş