KezibanUan Oyakubra ah canım ahh bende 14. Haftaya kadar öyleydim sonra geçti. O yüzden vitaminler düşüyo hala et yiyemiyorum
Oyakubra KezibanUan bagzen çocuga bişi olduda zehirliyo beni sanıyorum cok korkuyorum doktara gidiyorum tahliller temiz bi serum takıyolar etkisi geçince gene aynı dün zofer içtim iyi geldi sanki bugun daha iyiyim çalılşınca daha zor oluyo bide :(
KezibanUan Oyakubra hiç korkma hepsi hormonlardan arkadaşımda senin gibi hep serum yiyo hastanede kalıyo çıkartmıyolar onu ne yese kusuyo 4 kilo verdi ama bebişi çok iyi 🤗 5 ayı öyle geçti . Ama 14ten sonra çok çok azalıyo merak etme sen