Mom726272 Cansel22 bende sağ kalçamdaki ağrı yüzünden topallayarak yürüyordum 2 hafta çektim doktorum bel fıtığın var mı dedi yok dedim ortopediye git demişti geçiyo diye gitmedim düzeldi
Mom726272 Cansel22 aynen çok geçmiş olsun ya inşallah düzelir o dönemde 3 yaşında oğlum var o yanımdaydı öne eğildiğim an tutuluyodum sanki oğlum gelip elimden tutup dayan anne dayan anne diyerek koltuğa oturtmaya çalışıyodu 😥 çok şükür geçti ya
Aysegul9371 Cansel22 bende dayanamadım gittim çünkü dünden beri yürüyemiyorum bende bsey çıkmadı ama bir hafta ev işi bile yasak pruluton iğne verdi bir hafta sonra yine kontrol var. Bebek iyi ama ağrının fazla olması da iyi değil dedi
annelerdenbiri Ben de kalçamdaki sancıdan bazen yürüyemiyordum bile gözlerim doluyodu acıdan doktorum magnezyum başlattı hemen geçti şükür
_bus Benimde aynı şekilde oturdum mu zor kalkıyorum bu agrıdan dolayı daha 26 haftalıgım benimde doktorum ortopediye git demişti belden kalçaya dogru batma oluyor
esranin_bebisleri2 Cansel22 erkek bebekde daha cok oluyor canım bel agrısı bende kıtlenıyorsum merdiven ınemıyordum ama dogumdan sonra hıcbırsey kalmıyor merak etme :)
1999luanne Cansel22 magnezyum eksikliğnden olabilir bebek büyüyor der Doktorlar bişey yapmazlar anca magnezyum verirler
mom8327 1999luanne sorma ya ben nöbet tutmayayım çok zorlanıyorum bi kağıt yazın dedim yazamam dedi magnezyum vericem dedi. Bazen erkek yerine kadın doktora mı gitseydim empatı yapardı diyorum. Gıcıklar
bilges Cansel22 bende 13 hastalıktan beri var bende 18 +2 yok magnezyum de vitamini felan kullanıyorum ama özellikle uzun süre ayakta kalırsam yoğrulursam felan oluyor
mom8327 1999luanne geçirir elbet ama insan dinlenmek de istiyor yasal prosedür herkesin vücut yapısına uygun değil :(