RumeysaNur34 Ilkayy Amin canım bende indirimleri takip edeceğim ona göre alacağım artık en iyisi vakitte varken
Hilal-95 Ilkayy sormasalarda sölüyorm ben bunu alın felan diye bıde toplu alamıyoruz napalım emzik için de almadm beklıcem bakalm bıde istemese Felan belli olmaz 🤣🤣 allah yardım etsin gerçekten ya kücük kücük detaylar ama bütçeyi zorluyormuş cidden ben bıde hala şimdiden ikinci diyorum🤭🤭🤣
llFatma Ilkayy evet pahalı zorlamayın eşimi diye azar azar alıyorum öyle hallediyorum birden almıyorum. Bir de ekonomi iyi diyorlar millet indirim peşinde ülkenin durumu hiç iyiye gitmiyor
RumeysaNur34 llFatma şu ekonomiye iyi diyen bir çıksın hele karşıma 😅😅😅 5 yıl önce avm den 5 TL ye kıyafet almıştım oğluma şimdi 5 TL ye su alırız ağız silme mendili bile pahalı 😅
llFatma RumeysaNur34 valla her adım en aşağı 50 TL insan dışarı çıkmaya korkuyor. Millet memnun gibi hareket ediyor olmuşlar bir koyun çobanin peşinden gidiyorlar. Her halta zam geliyor. Sırf bu çocuk için 3 sene düşündük nasıl bir gelecek sunacaz diye. Yaşımız gelmese daha da yapmayı düşünmüyorduk sırf mecbur kaldığımız için istedik. Ben bile memnun değilken yarın birgün bu çocuk niye bu dünyaya getirdin diyecek diye korkar oldum. Gidişat hiç iyi değil Suriyeliler bile daha iyi yaşıyor kendi ülkemizde mülteci gibi hissediyoruz.
Eligulu Petyynut uni baby nin içeriğinin hiç temiz olduğunu düşünmüyorum mustela gerçekten temiz ve kullananlar çok memnun konak oluşumu vs içinde önemli, ilk etapta evet pahalı ama bayağı gider kullanımı sonra daha ucuz olanı alınır diye düşünüyorum
Petyynut Eligulu içeriğini incelediniz mi? Ben inceledim zararlı bir madde görmedim sizin bildiğiniz varsa öğrenmek isterim kullanımı açısından ?
Gonul_enes Ilkayy ben 3 bebemede avent kullandim gercekten pahali, ama seninde dedigin gibi ne ucuz ki
aycaanne Ilkayy ürünleri takip edip indirime girdiğinde almak lazım aslında. İndirime girmiş gibi gözükenleri kastetmiyorum😅 ben gerçekten bakıyorum aylar sonra alıyorum
Susamtanem2 Ilkayy maalesef ülkenin durumu belli o yüzden indirimleri çok güzel takip ederim bazen bedavaya bazen bedavaya yakına alırım o yüzden çok uyguna geldi bı çok şey indirimleri takip etmenizi öneririm e bebek sürekli yapıyor ya da Trendyol kaydet kazan tarzı şeyleri takip edin
Alka Ilkayy bende canım başta aldım kaliteli şampuan felan. Daha yeni doğmuş ya yazıktır dedim. Onlar bitsin doğru bime 101 e tıpış tıpış. Ahahahha. 😂 😂 😂 😂 😂 😂 Para kalmadı resmen cebimde ya.
Susamtanem2 Ilkayy hiç bilgim yok o konuda kızıma da oğluna da emzik biberon kullanmadım genel ürünler için yazdım ama e bebekte Perşembe pazarı arası bı çok markada oluyor bırde doğuma varsa Şubat’ta genel indirim oluyor herşeyde
Delicesareti Hilal-95 mustelaya gelene kadar içeriği temiz daha uygun şampuanlarda var gerçekten araştırınca buluyo insan eskiden mustela mı vardı hepimiz Dalinle büyüdük çok şükür hayattayız😂gerçi ben dalin almadım minoris aldım içeriği temiz fiyatı da aldığımda 50 küsür falandı şimdi kaç olmuş tabi bilmiyorumda
Hilal-95 Delicesareti ne dalini kız biz hacı şakırlen büyüdük🤭🤣🤣 kazık gibi olursu saçlarım tarayana kadar ağlardm hep annem delirirdi🤣