Doga_77 ben korkmuyorum zaten ameliyathanede calisiorm hepsi arkadaşım ama bir heyecan var bizde iki gün önce gün aldık 29 ekime herhalde son hafta uyku uyuyamam 🤦 bazen zaman hiç gecmicek gibi gelior bakalm nasıl olacak Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin bnce tadını çıkarın sezeryanda bebeğinizi görün stres yapmayın