Doga_77 henüz doğum yapmadım ama şöyle söyleyim, buluşma gibi düşünün. Sizin için en değerli varlıkla buluşacaksınz, mis gibi kokacak o minicik elleri olacak 💙 bir nevi hayatının diğer kısmı başlıyor. Ben öyle düşünüyorum 🙈 güzel düşün güzel olsun inşallah. Ameliyat kısmını vs salla o doktorların derdi😜 bebişi düşün 😍