Bebeksum Zhraaltun bebek bayağı aşağı inmiş ondan ağrıların normal dedi, tam doğum kanalına girmemiş de zorluyo dedi
Zhraaltun sedanursahin allah allah nie oluyoki bu dgum sancisi sk skngekiyo die biliyorm bu baya gekip gitmiyo gidincede hic olmams gbi
sedanursahin Zhraaltun bi anda kesiliyo sonra yine geliyo düzensiz geldiği iiçin hastaneye gidemiyorum çarşamba kontrolum var insallah sancım cıkmaz
Bebeksum Zhraaltun benimki bence hep aşağıdaydı karnım yukarı cok cıkmadıda bu aralar bayağı inmiş🤦🏻♀️
sedanursahin Zhraaltun Allahım sğlıklı bir şekilde kucagımıza almayı nasip etsin insallah canım benım