Benim geçen haftadan beri var artık her hafta nst’ye gireceğim doktora dedim böyle böyle sancım oluyor. Neyse girdim sancı 1. 😄 en yüksek 7′yi gördü doktorum dedi bazı kasılmalar nst’de çıkmayabilir. Hâlâ devam ediyor ama hele dün adet dönemlerimde ki sancıyı yaşadım çarşamba günü kontrol var diye panik yapmıyorum.