B8use canım benim anlamadığım nokta sana kim bunu bu şekilde yapmanı söylemişse hata etmis. Benimde bebeğim sarılık oldu. Bende hem mama hemmanne sütü şeklinde gittim. Keşke eve geldiğinde biberonla devam etmek yerinde önce emzirip sonra mama takviyesi yapmasaydin. Eve geçtiginde emzirdim böyle bir sorun olmazdı.