B8use facebook 'ta giriş için soruları doğru yanitladiginizdan emin olun ve mutlaka yazın.
Esrglr lütfen siz de vazgeçmeyin dediğim gruba muhakkak yazın aylar sonra memeye döndüren anneler var. Bir damla bile sütünüz varsa umudunuz da var demektir. Bebeğin fitratinda meme var doğru yöntemlerle eninde sonunda dönecek. Mamayı da bırakır memenin mutluluğunu yaşarsınız 🤗
Biraz reklam gibi oluyor her yere bu grubu yazıyorum ama benim bebeğim sarılıktan iki kere yattı hastanede çok zor günlerdi çok şükür sadece ordan okuduklarımla memeye tamamen geçtik. Her çocuk anne sütü almalı bu yüzden faydalanabilecek herkese yazıyorum 1 çocuk bile faydalansa ne mutlu bana 🤗