Dilara0638 Snnx adetin kaç gün geçti peki değerine göre erken yumurtlama gibi durmuyor ben 6 gün geçtiğinde 5772 ydi değerim
Bhdrslnr Dilara0638 benim adetim 16 gün gecikti betahcg 312 çıktı 2 gün sonra 815 oldu ultrasonda görünmedi 1 haftadır da kan vermedim doktora daha gitmedim ilk bebeğim çok heyecanlıyım 5 ekime randevu aldım doktora gidince görmek istiyorum darısı sizede olur inşallah 🙏
Sybabyss Snnx çoğu hamile ilk öğrendiğinde aynı duyguları yaşıyor o yüzden için rahat olsun iyi düşün iyi olsun bir de iki gün sonra iki katı artarsa degeriniz bence cocuklara çikolata dagıtın ben öyle yapmıstım hayırlısıyla daha iyi hissedersiniz 🥰🥰
Aslanyesm Daha çok etken biz 5 haftalıkken kese gördük 7 haftalıkken kalp atışını duyduk telaş yapma normal bende 4 haftalıkken öğrendiğimde gözükmemişti
Dilara0638 Snnx bi kaç gün daha bekle 3000 lerden sonra kese görünüyor heralde inşallah görürsün rahatlarsın 😊
llFatma Snnx Cok iyi anlıyorum ben de aynı şeyleri yaşadım korkma kuzu diyecem de o muayene gününe kadar için içini yiyor. Ama boşa üzülmüşum diyeceksin
ozge07070 Snnx canım aynı şey bendede olmuştu beta hcg 1218 çıkmıştı kese falan hiç bişey gözükmedi 1500 ün altında gözükmezmiş 2 hafta sonraya gün vermişti o zaman hem keseyi hem bebişi görmüştük şuan 14+3 üm 😍
irem Snnx O haftalarda çok normal canım içini ferah tut. Bende 6haftalıkken keseyi gördüm 8de kalp atışını. Bak 19 haftayı bitiriyoruz bile🌸🙏🏻
Melos12 Snnx canım daha erken kese için bi kaç güne betan daha çok yükselmiş olur ve gözükür benim 1320 lerdeydi gözükmedi 2 gün sonra gözüktü
Dilara0638 Bhdrslnr yanlış yazdın heralde canım ben 34+3 oldum zaten diğer arkadaş şuan betayı takip eden😊 allah hepinize hayırla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ❤