Snnx Hem idrar hem kanda gebelik çıktı fakat kesem daha gözükmedi rahim filminden sonra hamile kaldım kan 1200 çıktı yaşayan varsa lütfen bilgi verebilir mi? Kana göre ⅘ haftalık ama bende 3 falan
Dilara0638 Snnx bende rahim filmi çektirince hamile kaldım ama yumurtlamam erken oldu filmden dolayı fark ettim onu hamile kaldığım günün tarihini bile biliyorum yani bi sıkıntı çıkmadı 34+3 olduk darısı size inşallah 🥰
Snnx Dilara0638 allahım kucağınıza almayı nasip etsin 🤲 biraz korku ve şok var bizde suan polikistik över vardı tam tedaviye başlıcakatım adetim gecikti bi test yapayım dedim şok olduk
Dilara0638 Snnx bende bi sıkıntı yoktu eşimde vardı ama filmin etkisiyle oldu bende çok şaşırmıştım adetim 6 gün geçti ama ben filmden sandım test yapmadım cidden bir buçuk sene bekledik olmadı bi filmle oldu nasip işte🥰 hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım
MelekPotter Snnx en erken 1500 lerde öğreniliyor çok erken bakmışsınız.. Görünür daha merak etmeyin 😊
Snnx MelekPotter adetim 5 gün gecikmişti öğrendiğimde 6 günü doktora gittim çünkü 2 senedir bekliyorum inanamadık
Dilara0638 Snnx ben 5+1 de gördüm beta değerim 5772 ydi öğrendiğim de ben filmden dolayı erken yumurtlama yaşadım o yüzden beta değerim yüksekti
Sybabyss Snnx 1500den sonra ancak alttan muayene ile görünür sanırım 3000 küsur sonra da ultrosonla görünür daha cok erken endiselenmeyin lütfen :)
Dilara0638 Snnx adetin kaç gün geçti peki değerine göre erken yumurtlama gibi durmuyor ben 6 gün geçtiğinde 5772 ydi değerim
Sybabyss Snnx çoğu hamile ilk öğrendiğinde aynı duyguları yaşıyor o yüzden için rahat olsun iyi düşün iyi olsun bir de iki gün sonra iki katı artarsa degeriniz bence cocuklara çikolata dagıtın ben öyle yapmıstım hayırlısıyla daha iyi hissedersiniz 🥰🥰