Smyye97 sezeryanda hic bir sıkıntı yok. Sadece cekistirmeleri hissediyorsunuz acı yok his yok fakat hastsne cıkısı iyi bakmanız gerekiyor kendinize. Benim maalesef kesi yerinde enfeksiyon olustu. Bugun 27.günüm ama hala toparlanamadım. Ameliyattan korkmayın. Zaten, ameliyathane kalabalık oluyor onları izleyim dinleyim derken hersey bitiyor 😁