Momlife1 Nur0808 doğuma hazırlanıyor ama sıklaşırsa doktorunuza söyleyin benim ilk gebeliğimde olmuştu 32 33 haftada nts de sancı çıkmıştı ciğer geliştirici vurdular erken doğum olabilir dedi doktorum 40+3 te doğdu hatta zorla 🤣