Selin_34 Vajinada baskı hiseden varmı? Ara ara giriyor böyle baskı gibi ilk gebeliğimde biraz korktum🤷🏻♀️
Nur0808 Ben de 30.haftadayım aynı durum oluyor bir de göbisimin bi kısmı bazen kaskatı kesiliyor sanki pramit gibi Oluyor toplanıyor bir yerde gibi ben de öyle olunca korkuyorum 🤢Selin_34
Esmaaaa_ Benim arada oluyor afedersiniz sankı yeter çıkacam der gibi. Baskı yapıyor ondan olabilir hem rahim büyüyor hem bebiş 😊
Rumeysa_123 Esmaaaa_ benim de ilk gebeliğim benimde oldu oluyor hala daha 33 haftalığım normal bence çünkü bebek dönmüş oluyor başı aşağı geliyor bu iyi birşey
Esmaaaa_ Rumeysa_123 en son kontrolüm de doktor demişti baş aşağıda diye. Tabi hep baş aşağı olacak değil MaşaALLAH fıldır fıldır kızım🥰
Esmaaaa_ Selin_34 çok hareketli olduğu için ben normal diye düşünüyorum bebişlerimiz büyüyor. Yeri daralıyor
Momlife1 Nur0808 doğuma hazırlanıyor ama sıklaşırsa doktorunuza söyleyin benim ilk gebeliğimde olmuştu 32 33 haftada nts de sancı çıkmıştı ciğer geliştirici vurdular erken doğum olabilir dedi doktorum 40+3 te doğdu hatta zorla 🤣
Selin_34 offlineanne ay demekki normalmiş bunlar vallahi zaman yaklaştıkca böyle erken doğum korkusu geliyor içime korkuyorum 😄
Esmaaaa_ offlineanne çıkardımı sen de çekiver 😄😅 ay ALLAH korusun sağlıklı bir şekilde gelsinler İnşALLAH