Dilarass Sssssyyyy illaki girerler ama cabuk atlatırlar cok fazla kişi var bu haftalarda doğum yapan sağlıklı olsunlar da varsın küvözde kalsınlar ☺️
sinas Dilarass benimde 10 dakikada bir oluyor. Perşembe günü nst ye bağlandığında ağrılarım 27 ye filan çıktı. Doktora daha fazlasını hissediyorum dedim
Dilarass sinas 27 sıkıntı değil ya benim de 30-35 oluyo ama doktor normal diyo 40 dan sonrası sancı sayılıyo diye biliyorum ben
Dilarass sinas daha geçen acıklık kontrolü yapıldı bana 2 gün önce rahim ağzı kapalı acıklık yok dendi 28. De de yapılmıştı yine yoktu insallah bi sıkıntı olmaz ya
Dilaraeslem hbbmom magnezyum eksikliğinden de oluyor bu sertleşme ve bebeğiniz büyüyor yeri daralıyor o zaman da sertleşmeler oluyo
Umudayolculuk36 hbbmom 28.hafta bendede var canım ne oturuyorum ne yatıyorum ne yürüyorum mal gibi oldum bugün rahatsızlık var sürekli cocuk harelerini bile zor hissediyorum
hbbmom Emineyavuz_53 magnezyum kullanıyorum. Bi arkadaşım sabah akşam laktozsuz süt iç o iyi geliyo dedi ona başladım