Defne-06 Sssssyyyy benim geçen hafta birkaç kez olmuştu. Nst de sancım cıktı ama düzensiz. Bugün neredeyse bütün gün aralıklı olarak sertleşiyor . Ama hareketlerini de hissediyorum. 😳
MinnieMouse hbbmom braxton hicks kasilmalari 24.haftada baslayip hafta ilerledikce artan kasilmalar. Doguma hazirlik icin olan bi durum. Rahatsiz edecek kadar oluyosa doktorun magnezyum verir. Kullaniyosan dozunu arttirir. Korkulacak bisey yok.
rojda2121 hbbmom 34 teyim bende gecen hafta gttm doktora söyledim aynısını bende yaşıyorum devamlı sertlesip duruyor doktor normal dedi
Bebiscann hbbmom normal canım bu haftalarda başlıyor kasılmalar, cinsel ilişkiye girerken eşiniz içinize boşalmasın kasılmayı tetikliyor, birde kendinizi cok yormayın çok eğilip kalkmayin
Dilarass sinas kaç dk bir oluyor acaba kasılmalar? Malesef benimde öyle 5-10 dk bir oluyor sürekli ilaç kullanıyorum bende adalat ama geçmiyor malesef.tuhaf olan şey ise nst sancı cıkmıyo kasılma anında en fazla 30 felan oluyor
sinas Dilarass benimde 10 dakikada bir oluyor. Perşembe günü nst ye bağlandığında ağrılarım 27 ye filan çıktı. Doktora daha fazlasını hissediyorum dedim
hbbmom Emineyavuz_53 magnezyum kullanıyorum. Bi arkadaşım sabah akşam laktozsuz süt iç o iyi geliyo dedi ona başladım
Dilarass Sssssyyyy 33+2 ama benim kasılmalar cokk erken basladı 23 den beri hissediyorum 26-27 gibi cok arttı 28 de bi gün yattım serum vs ama sancı cıkmıyordu kasılma görünüyordu adalat da kullanıyorum banamısın demiyo🥲
Dilarass Sssssyyyy benimde canm benimde valla artık cok sıkıldım ya sen kaç haftalıksn ilaç kullanıyo musun
Sssssyyyy Dilarass zor yürüyorum nefesimi kesiyor sizinde öyle mi . 33+6 . Magnezyum ve adalat crono kullanıyorum ..
Dilarass Sssssyyyy evet genelde ayağa kalkınca sertleşiyo hemen progestan da kullansan iyi olur aslında o da rahmi koruyor günde 2 tane de progestan kullanıyorum ben artık gittiği yere kadar herşey rabbimden☺️
Dilarass Sssssyyyy anladım canım o zaman gerek görmemiştir heralde ☺️ Stres yapmayalım haftalarımız da iyi cok şükür zaten bi sıkıntı olcağını sanmıyorum allahın izniyle