Kubraylmaz50 Kubrayusuf 11+0 olduk bugün elhamdulillah 🙏 kızlar bir şey sorabilir miyim? Aşırı kusuyorum ne yesem yiyeyim içimde 10 dakika durmuyor bulantı ilacı verdi gram işe yaramıyor. Sizde nasıl gidiyor 😑 iki kez lekelendim düşük riskim var 😔
Mlkmrz Ceysii01 bende cokk istiyorum da rabbim hayırlısıyla bna da nasip etsin merak ettim sağlıkla gelsin sizinkilere🥰🥰
gamzosgamzos Kubrayusuf benim ilk bebeğim sezaryen ile dogdugu icin Rabbim nasip ederse bu bebistede sezaryen olacagım ortalama 10 gün once alırlar 😊 ama tabi yine denk gelme olasılığımız var her bebiş 40 haftayı beklemiyor 😀 saglıkla gelsinler inşaAllah 🙏❤
Serappp06 Kubrayusuf zaten şuan bebişi gördüm kalp atışlarını dinledim sıradaki heyecanım ve merakım cinsiyet, kesinlikle paylaşırım canım az kaldı inşallah sağlıklı olsun, çevremdeki herkes erkek bebeğin olucak diyolar bakalım hayırlısı