annesi_ Son 74 ama sezeryan olucağım için 38.haftada alıcak doktor yani son 60 gün oluyo geçmek bilmiyo gün sayıyorum resmen karnım büyüdükçe nefes alamıyorum yemek yiyemiyorum hemen şişiyorum sizdede oluyomu bunlar
Faridam annesi_ karniniz sertleşiyormu acaba ? Son 2 gundur karnim sertleşiyor bebek toplaniyor korkmaya başhladim
annesi_ Faridam benim 1 haftadır karnım fena sertleşiyo hemde geriliyo bebek galiba bide çok rahatsız oluyorum ozaman şişkinlik gibi bişi oluyo yemek bile zor yiyorum mahfediyo beni cumartesi randevum var doktorum ne dicek bakalım merak ediyorum