Dilekcnkn Juulide Ahaha sen bana sor birde normal doğumdan korkmuyorum diyorum ama bir ağrı olunca aman aman diye geziniyorum 😂😂
Juulide millet diyor oh şükür hadi az kaldı diye bi avazla çıkartırsın diyorlar güleyim mi aglıyım mı 😀😀😀Dilekcnkn
Fasulyeninannesi1 191 Vay be 200lerin altina indik, 3te1i bitti bile hamişliğin. Fasulyemle kavusmamiza son 6 ay 💜
Hatice_esila 1Ezgiii bizde 71 yarın 30 haftalık olacağız ❤️🥰 zaman biran ömce geçsin istiyorum prensesime kavuşmak için