Kesinlikle ovulasyon testini deneyin.. benimde o şekildeydi korunmayı bıraktıktan 7 ay sonra ve o ayda ovulasyon testi demememle hamile kaldım.
bir önceki ay da ovulasyon ile takip etmiştim ama yumurtlama olmamıştı o yüzden bence bu şekilde takip etmek çok önemli🙏😌