Makskala benim oğlum 2019 temmuz’da doğdu o zaman sleepy natural yoktu , molfix pure&soft alınca çok üzülmüştüm yazık çocuğa kağor gibi bezi kullanmışım diye 😅 harekete başlayınca evet kalın bez rahatsız eder de küçük bebekken ve kışsa sorun olmaz gibi biz kullandığımızda 2 aylıktı 2-3 ay kullandık sonra primadan pahalı olduğunu öğrenince sleepy natural çıkmıştı ona geçtim . prima sleepy molfix hepsini kullandım 🤦🏼♀️ deneyimleyerek öğreniliyor ya bence