Bende gittim ona ama ben beğenmedm baya kalabalıktı saat 11de randevum ve baya sıra bekledik sabah olmasna ragmen 35. Sıradaydım o derece yogun içeri girdigimde yüzüme bile bakmadı tahlil falanda istemeden direk aşılama dedi. Pendik medipole randevu aldm semra inmez var. Detaylı tahlil istedi eşimdende sperm testi. Ve o şekilde tüp bebeğe yönlendirdi bizi. İyikide Cüneyt Beyin dediğini yapıp aşılamaya başlamadım boşa zaman giderdi