annesinin_beybisi Powergirls 4 senedir bunalımda olmadigim tek ay bu ay😁 artik saldım çayıra mevlam kayıra😃
Ley-24 Mucizebekliyorum2 benimde öyleydi sağlıklı embriyo bulununca devam etti çok şükür . Ama emin olun hamile kalamamak daha kötü çözümü daha zor ama gebe kalıp devam ettirme olasılığı daha yüksek bende çok sınav verdim bu yolda yaşanması gerekiyordu yaşandı hayata bakış açınızi değiştirin önce siz iyi olun sonra hepsi olur 😊
Mucizebekliyorum2 Ley-24 aynen bende tam dört kez yaşayınca ve sonuncu anestezi olmadan kürtaj yapıldı o gün canımdan daha değerli hiç bişey olmadığına karar verdim ben olursam oda olur sonuçta işte psikolojimiz artık okadar bozulmuski bir öyle bir böyle düşünüyorum