5 yıl olmadı çocuğum duyduğum laflarda cabasi çektiğim acılar yetmiyormuş gibi. Allahim dedim ben niye yaşıyorum nefes alamıyordum her saniye içim açıyordu aklımdan çıkmıyordu Ama eşim hep destek oldu hep yanımda durdu . Sonra tup bebeğe karar verdik ilk deneme negatif oldu 2. Deneme pozitif ama gelişimi durdu kürtaj oldum 3. Pozitif oldu düşük yaptim dedim pes ediyorum olmicak belli saldim artık buraya kadar dedim sonra eşim bir defada daha deneyelim dedi ben o kadar umursamazlığa vurup gittimki zaten dedim olmicak pes etmiş bir şekilde gittim Ve 4. Pozitif hemde ikiz ama birinin gelişimi durdu kaybettik. Diğeriyle yoluma devam 20 hafta olduk. Demem o ki umudunu ümidini kaybetme yaşadığımız sürece devam. Allah neyi ne zaman nasip ederse o zaman oluyor içinizi ferah tutun rahat olun.