Kahve, çikolata Almıyorum. Alıştım sayılır. Sadece sabahları bir bardak çay içiyorum. Günde 200 mg kafein alınabilirmis. Ama bunu hesaplarken kafeinin sadece kahvede olmadığını hesaba katmak lazım. Kahve bağımlıları kafeinsiz kahve tüketebilir diye de bir öneri görmüştüm.