minikmucizemmm65 Kızlar çok şükür 38+2 oldum ama zerre yalanci sanci hissetmiyorum 🤷♀️ bel ağrılarım çatı kemiği ağrılarım vs var ama aniden giren bir kasılma bir sanci yok. Benim durumumda olan var mı? Ve sizce neden böyle oluyor?
N-h-e123 minikmucizemmm65 38-0′ım ilişkiden sonra uyuşma oluyorsa oluyor. Onun harici bende de ağrı sızı yok
mucizebebek03 minikmucizemmm65 kasilma ağrıları magnezyum eksikliğinden oluyor canım hamielleik boyunca her gun bir maden suyu içiyorum 37+4 olduk şükür bende de yok kasilma olsada rahatsız etmiyor ama belim ve çatı kemogim ağrıyor benim de
Eflinn57 N-h-e123 bende bu konuyu merak ediyordum 29 haftadayım ve ilişkiden sonda uyuşma oluyor sebebi nedir acaba bilen var mı
EsengulC minikmucizemmm65 ben 39+5de doğum yaptım önceki güne kadar hiç sancım olmamıştı kasılma sancı bi anda oldu doğuma gittim herkesin sancısı olacak diye bişey yok herkesin hikayesi kendine özel oluyor
mucizebebek03 minikmucizemmm65 evet yaa hemde nasıl bacağa vurduğu için ayakta duramıyorum artık fazla
Miraycaner 38 hafta oldum aynı şekilde sadece alt tarafta baskı var yatıp kalkarken ağrıyor ama başka hiç birşey yok sancı falan bende merakla bekliyorum 🤦🏻♀️
Miraycaner minikmucizemmm65 Ayy benimde yarın var randevum bakalım ne diyicek doktor 38 hafta oldum ya alttan muayene yapar mı acaba çatı darlığı falan için?
Ela20 minikmucizemmm65 yalancı sancı olmadan birden gerçek kasılma başlayıp doğum olabilir öncesinde yalancı olması şart değil. Ani başlayan doğumlarda çok