Hayrus benim de bir tanıdığım kendisi ebe olduğu için bilinçli olarak ikizleri normal doğurmak istedi birincisi doğdu ikincisi ters döndü alttan elle manevra mı ne yaptırdılar döndürüp öyle ikinciyi de doğurttular ama zor oldu çok kasmamak lazım bence sezeryan oldu ondan sonraki doğumunda sonuç olarak ve tekti yAni belli olmuyor bu işler sağlıkla gelmesi önemli bence