Benim çevremde ikiz bebeği olan tüm arkadaşlarım sezaryen doğum yaptı. Sadece kayınvalidem ikizleri normal doğurmuş ama doktor ihmali sonucu. Çok iyi şeyler yaşamamış o yüzden hiç anlatmayayım.
onun dışında bir doktoru takip ediyordum onda görmüştüm ikizlerden birini normal birini sezaryen doğurmuş. Çok saçma gelmişti eziyet x 2 yani.
sizin doktorunuz ne diyor ? Önemli olan o