gldn065807 Bebekliyiz dikkat edersen almazsın bende ilk oğlumda 15 kilo almıştım hamile olduğumu öğreni Ogrenmez tartıda iki kilo fazla görmüştüm 😅 ama bunda almadım aksine verdim bakalım ne olacak cinsiyet soyledilermi
teletabi Bebekliyiz aslında değil ya ben normalde de alamıyorum metabolizmal sıkıntım var. Giydiğim herşey emanet duruyor üstümde 🤦🏼♂️🤣yakışanı giy derler ya hani,ben giyemiyorum dümdüz tahta gibiyim. Herşey sopaya geçirmişsin gibi duruyo üstümde 🤣🙈
Bebekliyiz gldn065807 benim oğlumda düşük riskim vardı baya yatarak geçirdim belki de ondan çok aldım. 14 haftalık ken gittim kıza benziyor dedi doktorum 🥰
gldn065807 Bebekliyiz benimde bunda dusuk riskim var hala yatıyorum daha dün hafif kanama oldu yine hala yat diyorlar bakalım banada kız gibi dedi değişirmi bilmem sağlıkla gelsinler
Mom87897 Bebekliyiz valla ben de 9 ay yattım riskim vardı. Kanama geçiriyordum sürekli. 5 aylıkken babam vefat etti. Üzüntü stres hepsi üstüste geldi. Kan sulandırıcı iğne kullandım 9 ay. Hep ödem yaptı. Umarım şimdi 26 kilo almam🤦🏻♀️
miranbeyinmothersi 95 ile hamile kaldımm ,19 haftadayım 89 işe devam ediyorum. Hedefim en fazla 95 ile doğuma girmek 100 olur normal doğuramam diye korkuyorum ama boyum 176 gören 70 sanıyor
Mom87897 Bebekliyiz bende iştah artışı var bu hafta 🤦🏻♀️ 500 gr aldım sanırım. Ama onu kilodan saymıyorum😂 enn fazla 85le doğuma gitsek harika💃🏻 Pardon 500 gram da bebekle suyu falandır herhalde😂
Bebekliyiz Mom87897 kötü şeyler yaşamışsın başın saolsun canım🥰🤗bu defa hersey cok güzel gider inşallah
Bianneadayiii defneveannesiii daha sonradan çok alınıyor dikkat edin ben de 32 haftadayım 10 11 kg aldım gibi, başlarda bayağı kaçırdım kolay kilo alan bi yapım var zaten 😑😑