VHasret bende 23 haftalıkken covit geçirdim hatta delta dediler nezle gibi başladı bende genzim baya tıkalıydı çok şükür ateş yada nefes darlığı yaşamadım aşıda olmamıştım sağlıklı beslenmeye dikkat ettim bol su içtim d vitamini kullandım kontrole gittiğimdede hiç bir sıkıntı çıkmadı hatta 1 hafta öne geçmiş oğlum kilo bile almış gelişmede hiç bir sorun olmadı ama ateşin çıkarsa ve öksürüğün çok olursa muhakkak acile git benim doktorum o şekilde söylemişti