VHasret Arkadaşlar 23+3 hamileyim ve dün pozitif olduğumu öğrendim covid geçirenler bu süreçte ne yaptı ne kullandı Bebege bı sakıncası oluyor mu onu nasıl koruyabilirim tecrübelerinizi paylaşır mısınız
derya45 VHasret ben de 6+5 deyim şu anda bebeğe geçmiyor diyorlar zaten sadece parol içiyorsun bol bol C vitamini al mandalina limon yedim bol bol.Sıbı beslendim.Şuan 6.günündeyim.Allah acil şifalar versin
Mmediha VHasret öksürüğünüz ve nefes darlığınız olursa çam kozalağı pekmezi / şurubu çok iyi geliyor. Ben de burada okumuştum bi günde kesti öksürüğümü. Diğerlerini zaten doktorunuz söylemiştir D vitamini C vitamini bol su
Fulyaaa1 VHasret canım korkma bebek etkilenmiyor bugün karantinamın 13. Günü kontrole gittiğim de herseyin gayet normal ve yolunda ögrendim çok şükür. 🙏🏻
VHasret derya45 amin hepimize insallh ağır geçirmiyirum grip gibi atlatiyorum ama ona bişey olcak diye çok korkuyorum Saglikli kucağımıza alalım insallh
fatma1941 Mmediha Aynen cam kozalağı pekmezi içtim bende yeni bitti karantinam baya iyi geldi öksürüğüme
Gebe111 Bende 21+4 üm dün pozitif çıktım çok korkuyorum bebeğe bir şey olur diye ben iyiyim çok şükür hafif bi grip gibiyim sadece ama bebekten korkuyorum 🤕
VHasret Ysmmmnn BOgaz ağrısı çok hafif öksürük halsizlik baş ağrısı ama dört gündür sürüyor aynı belirtiler
derya45 Fulyaaa1 ya ben de henüz hiç gidemedim covitken mi gittiniz .Öyle oluyor mu.Çatlıyorum ben de meraktan
Gebe111 Fulyaaa1 karantinadaysan nasıl gittiniz çıkabiliyor muyuz benimde detaylının zamanı geçiyor nasıl giderim bilmiyorum
Fulyaaa1 derya45 Gebe111 kadın doğum aciline gittim orda covid bölümü var muayene oldum o şekilde kendi doktoruma gitmedim kendi doktorumun hastanesi covid kabul etmiyor diye biliyorum eğer gittiğiniz hastane kovid kabul ediyorsa gidebilirsiniz ki hastaneye gitmek yasak değil.
Gebe111 Fulyaaa1 hmm bilmiyordum ben o zaman sorayım devlet hastanesi covit bölümü filan da var detaylıyı kaçırmam inşallaj
Fulyaaa1 Gebe111 evet var tabi devlet hastanesin de bi arayıp sor istersen detaylı çok farklı bi durum onu yaparlar mı bilemedim.
Gebe111 Fulyaaa1 teşekkür ederim 😔 bebekte bi hasar bırakır mı acaba covit geçirip doğum yapan var mı çevremde duymadım ki hiç
Snyrs Gebe111 bende 23 haftalıkken covit geçirdim aşıda olmamıştım daha kontrole gittiğimde çok şükür bir sıkıntı çıkmadı hatta 1 hafta öne geçmiş şuan 29 haftalığım ama 30 gözüküyoruz tek sıkıntı oğlumun testislerinde sıvı birikmesi oluşmuş ama covitle Alakası olduğunuda sanmıyorum